Czym są reklamy Google Ads?

Reklamy Google Ads (Google Adwords) to płatny system referencyjny opracowany przez Google, w którym jako właściciel firmy możesz sprzedawać produkty lub usługi za pomocą wyszukiwarki Google. AdWords działa na podstawie umieszczonej reklamy tekstowej zaprojektowanej specjalnie do wyświetlania, gdy użytkownicy wyszukują słowa kluczowe lub wyrażenia związane z Twoją firmą lub oferowanymi usługami przez Ciebie

  • Pozyskanie nowych klientów.
  • Kontrola nad kosztami.
  • Szczegółowe statystyki.
  • Szybkie i widoczne efekty.
  • Niskie koszty pozyskania klienta.

Czy kampanie Google Adwords są skuteczne?

Kampanie Google Ads działają skutecznie. Często firmy nie mają pewności, jak kierować odpowiedni ruch w ich kierunku. Dzięki AdWords ten problem został wyeliminowany. Ponadto najnowsze badania wykazały, że większość konsumentów nawet nie zdaje sobie sprawy, że w ogóle klika pojawiające się reklamy, z kolei  większość osób wprowadzających zapytania do wyszukiwarki ignoruje kolejne zapytania, które pojawiają się w dalszej części strony Google, nawet jeśli są one bardziej trafniejszymi wynikami. Warto, aby Twoja firma wypróbowała Adwords, więc jeśli jesteś gotowy i chętny, to wybierz właśnie kampanie Google Ads!

Koszt za kliknięcie

CPC - Cost Per Click

Model rozliczeń, w którym reklamodawca płaci się tylko, gdy potencjonalny klient kliknie w naszą reklamę, bez względu na to czy wykonał na stronie jakaś interakcję.
Koszt za działanie

CPA (Cost Per Action)

Model rozliczeń, w którym opłata jest pobierana dopiero, gdy potencjonalny użytkownik wykonana jakąś akcję - Np. wypełni formularz kontaktowy lub zakupi produkt czy usługę.
Koszt za obejrzenie

CPV – Cost Per View

Model płatności,, w którym tak jak w przypadku filmów reklamowych w serwisie YouTube, płacisz za ich obejrzenia. Tu właściciel reklamy ponosi koszty za obejrzaną przez użytkownika reklamę przed interesującym go materiałem video.
koszt za tysiąc odsłon

CPM/CPT - Cost Per Mille

Model rozliczenia, w którym klient płaci za określoną liczbę wyświetleń danej jednostki reklamowej. Koszt jest ponoszony w momencie wyświetlenia reklamy.
Koszt za sprzedaż

CPS – Cost Per Sale

Model rozliczeń reklamy internetowej, w którym klient płaci płaci za każdą sprzedaż usługi lub produktu dokonaną pod naciskiem reklamy.

Cennik - Kampanie Google Ads (koszt obsługi)

Budżet do 1000 zł

od
14900
miesięcznie
  • Dobór słów kluczowych
  • Projekt kampanii
  • Stworzenie reklam
  • Dodanie rozszerzeń reklam
  • Dynamiczna zmiana stawek
  • Kontrolowanie budżetu i powiadomienia
  • Raportowanie działań

Budżet do 2500 zł

od
24900
miesięcznie
  • Dobór słów kluczowych
  • Projekt kampanii
  • Stworzenie reklam
  • Dodanie rozszerzeń reklam
  • Dynamiczna zmiana stawek
  • Kontrolowanie budżetu i powiadomienia
  • Raportowanie działań

Budżet do 5000 zł

od
49900
miesięcznie
  • Dobór słów kluczowych
  • Projekt kampanii
  • Stworzenie reklam
  • Dodanie rozszerzeń reklam
  • Dynamiczna zmiana stawek
  • Kontrolowanie budżetu i powiadomienia
  • Raportowanie działań