- Zwiększona rozpoznawalność, co powoduje większe zaufanie klientów.
- Obecność Twojej strony w TOP 10 wyszukiwaniach organicznych.
- Większa liczba nowych klientów na stronie.
- Wzrost zysków dla Twojego biznesu.
- Lokalna sprzedaż.
- Długofalowe efekty.
Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?
Pozycjonowanie, to ogół działań mających na celu podniesienie widoczności strony w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek takich, jak Google, Bing, czy Yahoo! Wysoka pozycja przekłada się na większą ilość odwiedzających daną stronę. Efektem zwiększenia populacji odwiedzających jest wzrost zainteresowanych daną firmą lub marką. W obecnych czasach pozycjonowanie, to nieodzowna część marketingu – ogromna część klientów pochodzi z sieci.
- Link building.
- Indywidualny opiekun SEO.
- Kompleksowa analiza SEO.
- Pomoc w doborze słów kluczowych.
- Weryfikacja treści oraz sprawdzenie kodu strony.
- Dodanie nowego contentu lub poprawienie istniejącego.
- Comiesięczny raport SEO wraz z zestawieniem pozycji oraz kosztorysem.
- Wdrożenie wszelkich usług Google oraz ich konfiguracja.
- Założenie konta Moja Firma.
Jak pozycjonujemy strony?
Pierwszym krokiem, jaki musimy przedsięwziąć w celu trafnego wypozycjonowania danej witryny jest stworzenie ogólnego planu tego, co zamierzamy na niej umieścić – zawarta treść jest bardzo ważną rzeczą, ponieważ głównym celem, jaki staramy się osiągnąć jest merytoryczność oraz wartościowość treści.
Kiedy już dopracujemy ostatnie szczegóły naszego szkieletu strony przechodzimy do następnego kroku, jakim jest dobór słów kluczowych oraz fraz, które będą miały za zadanie nakierowanie wyszukiwarki na pożądane tory, jakimi jest nasza strona. Odpowiednio wplecione słowa kluczowe w wartościowy dla potencjalnego klienta tekst, są nieocenioną metodą na podniesienie jej w wynikach wyszukiwania.
Następnym elementem naszej marketingowej układanki jest dopracowanie detali oraz podnoszenie wiarygodności poprzez linkowanie do naszej witryny z innych części Internetu. Niewprawne oko może przegapić takie elementy, jak dobór odpowiedniego adresu WWW, merytoryczna i gramatyczna poprawność treści, czy odpowiednie zagęszczenie słów kluczowych
Konsultacje
Audyt SEO
Dobór słów kluczowych
Link building
Tworzenie contentu
Wybierz swój pakiet pozycjonowanie SEO
Mała konkurencja
- Audyt SEO
- Link building
- Optymalizacja strony
- Comiesięczne raporty
- Wsparcie merytoryczne oraz opiekun SEO
- Umowa na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem
Średnia konkurencja
- Audyt SEO
- Link building
- Optymalizacja strony
- Comiesięczne raporty
- Wsparcie merytoryczne oraz opiekun SEO
- Umowa na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem
Wysoka konkurencja
- Audyt SEO
- Link building
- Optymalizacja strony
- Comiesięczne raporty
- Wsparcie merytoryczne oraz opiekun SEO
- Umowa na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem