Najczęściej zadawane pytania

Jakie są oferowane formy płatności?

Rozliczamy zarówno w abonamencie miesięcznym jak i w płatności za efekt.

Dlaczego płatność za efekt jest mniej korzystna w przypadku pozycjonowania?

Rozliczenie za efekt było optymalne kilka lat temu gdy pozycjonowanie polegało na zupełnie innym zasadach, wówczas promowanie opierało się na zdobyciu jak największej ilości linków. Linki te pochodziły z darmowych forów bądź katalogów, więc firmy marketingowe nie musiały stosować swoich nakładów finansowych. W obecnych czasach nadmierne linkowanie obniża moc domeny, zwłaszcza słabymi odnośnikami. WypromujSiebie bazuje na wartościowych linkach, które są płatne, pozwala to szybki wzrost pozycji domeny dlatego płatność w postaci abonamentu miesięcznego pozwala pokryć koszty. Stosując ten sposób rozliczenia oferujemy jedynie efektywne usługi. Branża SEO nie jest jedyna w której stosuje się takie płatności, co widać na przykładzie adwokatów gdzie płacimy za usługę przed rozstrzygnięciem rozprawy sądowej.

Jaki jest czas potrzebny na uzyskanie efektów?

Czas w przełożeniu na pozycje fraz w TOP 10 jest zależny od paru czynników, konkurencji na rynku jak i budżetu jaki został przeznaczony na kampanię. Pewnym jest, że im większym nakładem pieniężnym dysponujemy, tym więcej jesteśmy w stanie pozyskać wartościowych linków czy zgłoszeń do płatnych katalogów. Średni czas można oszacować na bazie wielu wykonanych projektów, w przypadku małej konkurencji słów kluczowych efekty pojawiają się już po 2 – 3 miesiącach, gdy frazy występują w większej konkurencji 5 – 7 miesięcy. Mała konkurencja słów kluczowych występuje lokalnie np. wesela Bielsko, kowalstwo Wieliczka etc. Frazy globalne są bardziej konkurencyjne tj. biżuteria czy lekarz Warszawa, mieszkania Kraków.

Czy zajmują się Państwo również wdrażaniem Audytów SEO?

Zanim zabierzemy się do pozycjonowania, w pierwszej kolejności musimy zrobić gruntowny audyt SEO, czyli znaleźć wszystkie błędy, które mają niekorzystny wpływ na pozycję strony w Internecie. Interesujący jest fakt, że to właśnie najczęściej sam audyt ma wpływ, na błyskawiczny wzrost pozycji, kluczowych fraz. W związku z tym, przypuszczalny ruch na stronie, także jest dużo większy. Wykonujemy również same audyty wraz z wdrożeniem treści.

Ile kosztuje pozycjonowanie w Państwa firmie?

W zależności od rodzaju firmy, optymalizacji strony, wycena nie zawsze przebiega dokładnie w ten sam sposób. Z tego względu, każdy nasz klient ma przypisaną do siebie osobę z naszego zespołu, która przed wykonaniem powierzonego jej zlecenia, szczegółowo się z nim zapozna oraz przedstawi dokładny kosztorys. Cena zależna jest od kilku ważnych czynników. Najważniejszym jest fakt czy domena będzie pozycjonowana lokalnie, małe regiony takie tak Wieliczka, Gliwice, Iława czy też globalnie na duże miasta t.j. Warszawa, Kraków lub Wrocław. Drugim ważnym czynnikiem jest konkurencja występująca na wybranych frazach. Kolejne aspekty to rodzaj strony, optymalizacja jak i historia witryny.

Jest szansa na spotkanie się z właścicielami Państwa marki?

Jak najbardziej istnieje taka możliwość. W przypadku odległości mniejszej niż 50km jesteśmy w stanie dojechać do klienta nawet w ten sam dzień. W przypadku dalszej odległości wcześniej określamy dokładny termin wizyty.

Dostanę jakieś potwierdzenie efektów Państwa pracy?

Opracowujemy dokładny, comiesięczny raport, w którym zawarta jest na przykład liczba wyświetleń, jak również konkretne słowa kluczowe, dzięki którym nastąpiło zwiększenie ruchu na stronie, w danych dniach, dlatego też, bez problemu możemy zestawić ilość wejść z zamówieniami produktów bądź usług. Możemy również sprawdzić średnią pozycję Twojej strony, pod konkretną frazą, w Internecie czy też dowiedzieć się, ile wynosiły koszty, w czasie aktywnej reklamy.

Jaka forma marketingu dla naszej firmy?

Na początku współpracy udzielamy klientom porady dotyczącej jaka forma marketingu będzie skuteczna, każdego klienta traktujemy indywidualnie. Po analizie potencjału witryny klienta dostarczamy czy warto angażować nakłady pieniężne w pozycjonowanie, Facebook Ads, Google Adwords, buzz marketing czy mailing. Jednocześnie trzeba być świadomym, że zaplanowanie efektywnej strategii marketingowej wiąże się z dostępnym budżetem. Znając środki przewidziane na pozycjonowanie, dużo łatwiej jest zoptymalizować plan, który przyniesie dany efekt.

Jaki jest czas trwania umowy?

Umowy z naszymi klientami, zawiązywane są na czas nieokreślony, dlatego też, w krótkim odstępie czasu, możesz rozwiązać z nami współpracę. Możemy Cię jednak zapewnić, że nasi klienci cenią sobie świadczone przez nas usługi oraz profesjonalne podejście, dlatego też, zostają z nami na lata.

Jak możemy pomóc przy usłudze pozycjonowania aby koszty obsługi były niższe?

Nie stosujemy takich rozwiązań, ponieważ nasza agencja zajmuje się wszystkim od początku do końca. Sami tworzymy profesjonalne teksty oraz pozostałe treści aby strategia marketingowa przynosiła zaplanowane efekty.